text.skipToContent text.skipToNavigation
Klant worden en inloggen

Wij leveren bloemen in heel Europa, maar ook daarbuiten in samenwerking met onze partners. Dus ben je geinteresseerd in onze bloemen, vul dan zeker ons registratieformulier in.

We vertellen je graag welke stappen je moet nemen om klant bij ons te worden en toegang te krijgen tot de meest mooie bloemen uit Nederland en de rest van de wereld.
Stap 1: Vul het registratieformulier op deze website in.
Stap 2: Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je wensen door te spreken benodigde documenten op te vragen.
Stap 3: Wij stellen een contract op met de afspraken die we maken en je ontvangt een login voor ons webportal.
Stap 4: Je bent klaar om je bloemen uit Holland te kopen!

Wij kunnen bloemisten, al dan niet via onze Europese groothandelsklanten, beleveren. Dus ben jij bloemist en heb je interesse in onze producten? Vul dan zeker het registratieformulier in en wij kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Leuk dat je interesse hebt om klant te worden bij OZ Export. Je kunt je aanmelden via ons registratieformulier. Wij nemen dan op werkdagen binnen 48 uur contact met je op.

Helaas heb je nog even geduld nodig…. Na het registreren nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om je wensen door te spreken. We kunnen er vervolgens samen voor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt kopen in onze webshop. Ondertussen ben je natuurlijk vrij om ons assortiment (zonder prijzen) te bekijken op onze shop.

Welkom als klant bij OZ Export! Via je accountmanager ontvang je inloggegevens via e-mail. Met deze inloggegevens kun je direct inloggen en kopen op onze webshop. Rechts bovenaan de pagina klik je op 'Login'. Vervolgens vul je je gebruikersnaam en wachtwoord in. Je kunt ervoor kiezen om deze gegevens te onthouden op het apparaat waarop je inlogt, zodat je de volgende keer gelijk ingelogd bent.

Dat is vervelend! Wij proberen er alles aan te doen om het plaatsen van bestellingen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Krijg je de melding dat je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is? Probeer dan het volgende:

Je gebruikersnaam is onjuist: Ben je deze vergeten? Neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@OZExport.nl. Zij kunnen je jouw gebruikersnaam vertellen, zodat je weer in kunt loggen!

Je wachtwoord is onjuist: Ben je deze vergeten? Dat hebben we allemaal weleens! Hieronder vind je het antwoord hoe je je wachtwoord weer kunt herstellen.

Oeps, dat kan gebeuren. Door naast het veld waar je je wachtwoord in kunt voeren op ‘Vergeten?’ te klikken, wordt er een pop-up geopend. Door hier je gebruikersnaam in te vullen en op ‘Reset wachtwoord’ te klikken, wordt er een e-mail verzonden naar jouw e-mailadres dat bij ons in het systeem staat (waarop je ook je bevestigingen ontvangt). In deze e-mail kun je een link vinden naar een pagina waar jouw wachtwoord opnieuw ingesteld kan worden. Door je nieuwe wachtwoord in te voeren en vervolgens te bevestigen, kun je met jouw huidige gebruikersnaam en nieuw wachtwoord inloggen. Je kunt weer verder met het plaatsen van bestellingen.

Lukt dit niet of weet je niet welk e-mailadres aan jouw account gekoppeld zit? Dan kun je uiteraard contact opnemen met de klantenservice via customerservice@OZExport.nl