text.skipToContent text.skipToNavigation
Bestellen en ontvangen

Het toevoegen van producten aan je winkelwagen is erg makkelijk. Let er altijd goed op dat je de gewenste vertrekdatum gekozen hebt. Vervolgens geef je het gewenst aantal emmers of bossen aan in de daarvoor bestemde vakjes bij het product. Door op enter of tab te klikken, bevestig je dit aantal en komt het product in je winkelwagen terecht. Als dit het eerste product is dat je aan je winkelwagen toevoegt, zie je het icoontje van de winkelwagen rechts bovenin rood worden, rechts van dit icoon staat het aantal artikelen in je winkelwagen en links het bedrag en geschatte volume.

Op het moment dat je een artikel in je winkelwagen hebt geplaatst, heb je 5 minuten de tijd om je bestelling nog te wijzigen. Je kunt hier nog een opmerking toevoegen door op de pagina van je winkelwagentje onder het product te kiezen voor 'Voeg opmerking toe'. Is je bestelling gereed? Dan kun je kiezen voor 'Bevestigen'. Doe je dit niet? Dan wordt de winkelwagen na 5 minuten automatisch bevestigd.

Op iedere productpagina kun je de vertrekdatum aanpassen. Rechtsboven op de pagina, onder de grijze balk, vind je een vakje waar de vertrekdag staat. Als je deze wilt wijzigen, klik je in het invulveld en kies je de gewenste vertrekdag.

Je kunt zeker bestellen voor meerdere dagen. Door te wisselen van vertrekdag, kun je producten voor meerdere dagen bestellen. In het order overzicht zie je vervolgens wat je per vertrekdag besteld hebt.

Wanneer je een bestelling in je winkelwagen hebt bevestigt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit kan enkele minuten duren na het bevestigen van de bestelling.

Je ontvangt de orderbevestiging op het moment dat je je bestelling bevestigt op de pagina van de winkelwagen. Ben je dit vergeten? Dan ontvang je automatisch op de dag van vertrek je bevestiging iets na 0.00 uur. Plaats je je bestelling pas op de ochtend van vertrek, dan ontvang je de orderbevestiging na het bevestigen van je bestelling. Ben je dit vergeten? Dan wordt de bestelling automatisch bevestigt na 5 minuten. Heb je de bevestiging alsnog niet ontvangen? Controleer dan het e-mailadres dat aan je account gekoppeld is. Deze vind je bij 'Welkom [naam]' onder het kopje 'Emailadres'. Heb je je orderbevestiging nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar customerservice@OZExport.nl met je klantcode en de vertrekdag van de bestelling waar het over gaat en wij zorgen ervoor dat je de orderbevestiging alsnog ontvangt.

Dit is verschillend per voorraadtype. Producten die onder vooraadtype 'direct' vallen (Herkenbaar aan 'Grower Direct' in het groen onder het voorraadaantal), worden direct en automatisch doorgestuurd naar de kweker en kunnen achteraf dus niet meer gewijzigd worden. De andere producten kunnen binnen 5 minuten nog uit de winkelwagen verwijderd worden, daarna worden ze automatisch bevestigd.

Je kunt bekijken of je order al in behandeling is genomen door ons. Dit kun je zien door via 'Welkom [naam]' te kiezen voor 'Orderoverzicht'. Als je hier op je order klikt, kun je zien of hij momenteel verwerkt wordt.

Een overzicht van alle bestellingen kun je downloaden in CSV-formaat in jouw bestelgeschiedenis. Deze vind je door via ‘Welkom (naam)’ vervolgens te klikken op ‘Orderoverzicht’. Hier zie je een overzicht van al je bestellingen in combinatie met de mogelijkheid om de bestelling in CSV-formaat te downloaden. Onder "facturen" zijn eerdere gemaakte bestellingen te vinden en in CSV-formaat te downloaden.

Helaas hebben wij in onze webshop nog geen status van het fust beschikbaar. Ben je benieuwd hoeveel er nog open staat op je account? Vraag dit dan aan je accountmanager.

Ga naar je winkelwagen naar de betreffende order. Kies voor het product waar je een opmerking bij wilt plaatsen. Klik onder het product op de rode tekst 'voeg opmerking toe'. Hier kun je opmerkingen zoals speciale wensen toevoegen.